Ko?a fototeksturowane Michelin
|
Matador
|
Dodany dnia 02-06-2010 16:52
|
Postów: 1355
Pomógł: 34 Wiek: 52
Skąd: Fulnek/Ostrava
Dołączył: 04.02.10
|
Konieczne jest przepisanie w pliku .sii w \vehicle\truck\definition tych linii w nast?puj?cy sposób:
fwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/front.pmd"
rwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/rear.pmd"
Credit: Trucker
Kod widoczny tylko dla użytkowników!
Edytowane przez Matador dnia 20-02-2012 01:49
|
|
|
|
Pan Reklama |
Dodany dnia 29-03-2024 06:24
|
Postów: +9999
Data rejestracji: 23.01.2010
|
|
IP: localhost |
|
|
zaba-frog
|
Dodany dnia 02-06-2010 22:45
|
Postów: 1
Dołączył: 12.02.10
|
a gdzie znajduje si? ten plik w jakim folderze
|
|
|
|
pucio93
|
Dodany dnia 02-06-2010 23:35
|
Postów: 28
Skąd: Mys?owice
Dołączył: 13.02.10
|
ja znalaz?em plik game.sii ale nic nie ma vehicle truck jest vevhicle engine , transmition, wheel. Gdzie cza wpisac to?
|
|
|
|
Matador
|
Dodany dnia 03-06-2010 00:35
|
Postów: 1355
Pomógł: 34 Wiek: 52
Skąd: Fulnek/Ostrava
Dołączył: 04.02.10
|
Ten plik ma ró?ne nazwy w zale?no?ci od korzystania ci?gnika w folderze "mod".
1. Otwórz folder "mod"
2. Odnajd? mod z tirem np. "man.scs"
3. Otwórz ten plik i przejd? do "man.scs\vehicle\truck\definition"
4. W folderze "definition" jest plik o nazwie np. "man_tgx_a.sii"
5. Przenie? go na pulpit
6. Otwórz go w edytorze tekstów
7. Odnajd? w nim linijki, które musi wygl?da? nast?puj?co:
fwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/front.pmd"
rwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/rear.pmd"
8. Zapisz zmiany i powró? z tego pliku do folderu "definition" (bez kompresii)
9. Zamknij plik "man.scs"
Prosz? wyja?ni? lepiej w j?zyku polskim tych, którzy rozumiej?.
Edytowane przez Matador dnia 03-06-2010 01:25
|
|
|
|
Valium
|
Dodany dnia 03-06-2010 01:23
|
Postów: 453
Pomógł: 17 Wiek: 29
Dołączył: 26.01.10
|
Ten post został oznaczony jako pomocny! |
Je?eli chcesz dok?adne przet?umaczenie to napisz tak:
1. Otwórz folder "mod"
2. Odnajd? mod z tirem np. "man.scs"
3. Otwórz ten plik i przejd? do "man.scs\vehicle\truck\definition"
4. W folderze "definition" jest plik o nazwie np. "man_tgx_a.sii"
5. Przenie? go na pulpit
6. Otwórz go w edytorze tekstów
7. Odnajd? w nim linijki, które wygl?daj? nast?puj?co:
fwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/front.pmd"
rwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/rear.pmd"
8. Zapisz zmiany i powró? z tego pliku do folderu "definition" (bez kompresii)
9. Zamknij plik "man.scs"
Je?eli Ci pomog?em, naci?nij ko?o ratunkowe. |
|
|
|
luki1010
|
Dodany dnia 05-06-2010 00:28
|
Postów: 15
Wiek: 45
Skąd: TST
Dołączył: 06.02.10
|
Po dopisaniu tych linijek do MAN_Standart_tgx_6x4_tuning zwiesza gr?, czy ma kto? na to jakis sposób bo ko?a s? ca?kiem fajne
|
|
|
|
Matador
|
Dodany dnia 05-06-2010 01:38
|
Postów: 1355
Pomógł: 34 Wiek: 52
Skąd: Fulnek/Ostrava
Dołączył: 04.02.10
|
Mo?esz spróbowa? tej mo?liwo?ci:
W folderze \vehicle\wheel jest drugi folder, który mo?e mie? dowoln? nazw?.
Zast?p ten folder folderem z pliku scansam.scs i plik scansam.scs przenie?? z folderu "mod".
Linijki w pliku .sii musz? by? zapisane w taki sam sposób jak w pierwszym przypadku, tj.:
fwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/front.pmd"
rwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/rear.pmd"
Je?li to nie dzia?a robisz co? nie tak, bo mnie dzia?a
Wiem, ?e to wygl?da skomplikowane, zw?aszcza dla normalnych graczy i przepraszam, je?li to nie dzia?a dla wszystkich.
Edytowane przez Matador dnia 05-06-2010 01:52
|
|
|
|
luki1010
|
Dodany dnia 05-06-2010 21:58
|
Postów: 15
Wiek: 45
Skąd: TST
Dołączył: 06.02.10
|
Wielkie dzi?ki teraz dzia?a.
|
|
|
|
SCANIA1
|
Dodany dnia 26-01-2011 02:25
|
Postów: 20
Dołączył: 23.01.11
|
fajne ko?a
|
|
|