hjuu1 PRzejscie na dx12 moze = sie z przepisaniem silnika graf. co moze dac lepsza garfike + RTX moze | Matador Pozdrawiam hjuu1 :) masz racje, pomine znaki specjalne. Ciekaw jestem zmian w ETS2. Czy uwazacie, ze przejscie z directx11 na 12 bedzie powazna aktualizacja? | hjuu1 Hejka Matador i Old Ted mam nadzieje iz dzien wam dobrze mija :) (Dalej bez polskich znakow) | Matador Cze?? Old Ted :) forum LKW jest wy??czone, wszyscy s? na Facebooku, to tak?e nale?y ju? do przesz?o?ci. Ale to by?y dobre czasy :) | Old Ted Cze?? Matador:) Sentyment pozosta?:) Co sta?o si? z czesk? stron? gdzie by?e? i Ty i min, ja? | Matador Siema Old Ted :) | Old Ted Hejka do tych co tu zagl?daj?:D Dziwne, ?e jeszcze strona dzia?a. Pozdrowienia Matador:) | Matador Siema :) | hjuu1 Przez przypadek zsynchronizowalem zapisane karty nie mozliwe ze ta strona jeszcze dziala :) | adi98 Kiedy? spedza?em tutaj duzo czasu i smutno widzie? martwe forum teraz |
W celu zalogowania się prosimy o podanie poprawnego loginu i hasła. Jeżeli nie masz jeszcze konta, możesz je założyć, by to zrobić kliknij tutaj. Jeżeli zapomniałeś hasła, odzyskaj je. Niektóre elementy strony zostaną udostępnione dopiero po zalogowaniu się.


Loguj / Rejestruj
Iveco Moja Czer? Pauza
26 Lutego 2024 - 03:19

HOTnews





Zobacz temat
 Drukuj temat
MAN TGX 33.680 Kelsa & Kangaroo Edition
US Trucker
#1 Drukuj posta   
Dodany dnia 03-05-2012 22:39



Postów: 214
Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11

Credits:
SCS
Igor Samson
Danz
TZ
Anaheim
Hotracer
BalczaK
Régis&Chris
Trucker
Ledi
Poster
Skalner
Snaip
Alex
Merc.
Arn_Ickxroaddevil
HTR3DZIGN
Ventyres
cedric59
US Trucker
www1.picturepush.com/photo/a/8177479/img/8177479.jpg
www3.picturepush.com/photo/a/8177486/img/8177486.jpg

DL:
Kod widoczny tylko dla użytkowników!
MAN TGX 33.680 Kangaroo
Zapomnia?em, ?e kiedy? zamiast kelsy mia?y by? rury. Oto i one :)
www4.picturepush.com/photo/a/8187452/img/8187452.jpg
DL:
Kod widoczny tylko dla użytkowników!
P.S.
PMG is open so remember to give credits.
?eby lusterka dzia?a?y na wersji 1.04 - 1.32 zrób to:
Otwieramy (za pomoc? Notatnika):

left_mirror_reflection.dif_lum.mat
left_mirror_reflection.dif_spec.add.env.mat
right_mirror_reflection.dif_lum.mat
right_mirror_reflection.dif_spec.add.env.mat

i linijki:

texture[0] : "/material/environment/left_mirror_reflection.tobj"
texture[0] : "/material/environment/right_mirror_reflection.tobj"

zamieniamy na:

texture[0] : "/material/environment/close_mirror_reflection.tobj"
texture[0] : "/material/environment/far_mirror_reflection.tobj"

zamykamy zapisuj?c zmiany.






Edytowane przez US Trucker dnia 05-05-2012 04:08
Do góry  
Pan Reklama
Dodany dnia 26-02-2024 03:19

Postów: +9999
Data rejestracji: 23.01.2010

IP: localhost  
sewi123
#2 Drukuj posta   
Dodany dnia 03-05-2012 23:17



Postów: 685
Pomógł: 16
Dołączył: 12.02.11

No kawa? dobrej roboty,i jest ?wietnie.
Interek:9/10.
Man:8/10.






Edytowane przez sewi123 dnia 03-05-2012 23:18



www3.picturepush.com/photo/a/12801176/oimg/Actros-MP2/modyfikowanyziomek.jpg
Do góry  
lidzetbaba
#3 Drukuj posta   
Dodany dnia 04-05-2012 00:10



Postów: 213
Pomógł: 1
Dołączył: 19.12.11

?adny za inter 10/10 a za MAN-a 6/10






Brak podpisu ;D
Do góry  
wyborowa
#4 Drukuj posta   
Dodany dnia 04-05-2012 01:51



Postów: 170
Pomógł: 3
Wiek: 33
Skąd: Warszawa/?uków
Dołączył: 19.10.10

Inter i ci?gnik co? pi?knego! Chyba nie doczekam si? takiego wn?trza do mojego Volvo FH13... Pfft




Do góry  
basior606136311
#5 Drukuj posta   
Dodany dnia 04-05-2012 16:34



Postów: 43
Pomógł: 1
Wiek: 28
Skąd: Grudzi?dz
Dołączył: 22.01.11

gdzie mam to zmieni? ?



Do góry  
Matador
#6 Drukuj posta   
Dodany dnia 05-05-2012 05:35



Postów: 1355
Pomógł: 34
Wiek: 52
Skąd: Fulnek/Ostrava
Dołączył: 04.02.10

Niestety, w wersji 1.32 tekstury nie dzia?aj? na tylnych ko?ach...
www4.picturepush.com/photo/a/8188412/1024/PL/gts-00000.jpg
Czy jest u mnie b??d? Folder mod pusty...






Do góry  
basior606136311
#7 Drukuj posta   
Dodany dnia 05-05-2012 13:06



Postów: 43
Pomógł: 1
Wiek: 28
Skąd: Grudzi?dz
Dołączył: 22.01.11

u mnie te? tekstury nie dzia?aj? na tylnych ko?ach ver 1.02



Do góry  
nkuh
#8 Drukuj posta   
Dodany dnia 05-05-2012 15:14



Postów: 154
Pomógł: 6
Wiek: 31
Skąd: z okolicy
Dołączył: 06.03.10

musisz otworzy? folder vehicle/wheel i tak plik dds zapisa? ponownie jako dxt5 dds5 ?? chyba to 2 nie wiem pisze z pami?ci napewno jest to 3-4 opcja z góry przy zapisie






Je?li doda?em co? na forum a link nie dzia?a pisz a na pewno go poprawie.
Je?li doda?em co? a Ci nie dzia?a za?o? temat w dziale pomoc, wszystkie modyfikacje osobi?cie testuje na 1.32 a na PW rzadko odpisuje

Linki z Adf.ly ??
ogl?danie reklam nikogo nie zabi?o a pozwoli mi to op?aci? hosting plików
Do góry  
krystian1699
#9 Drukuj posta   
Dodany dnia 05-05-2012 18:00



Postów: 58
Dołączył: 25.12.10

A gdzie s? te linijki od lusterek?



Do góry  
US Trucker
#10 Drukuj posta   
Dodany dnia 05-05-2012 19:47



Postów: 214
Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11

Dziwne z tymi ko?ami. Ja nic z nimi nie robi?em, s? zwyczajnie wrzucone do modu. Zreszt? w folderze wheel s? jeszcze jedne ko?a, wi?c jak kto? chce to mo?e zobaczy?, mo?e bardziej mu si? spodobaj?. A jak nie to mo?e doda? jakiekolwiek inne.
Ale tak jak napisa? nkuh ponowny zapis dds w dxt5 powinien pomóc.
Linijki do lusterek s? w folderze vehicle/truck/man_tgx/interior

Wiadomo?? doklejona (dnia 16-09-2012 12:05)
Odkopa?em i poprawi?em lusterka.
Credits: mwl4
Tested: GTS 1.32
www2.picturepush.com/photo/a/9655830/img/9655830.jpg
DL:
Kod widoczny tylko dla użytkowników!






Edytowane przez US Trucker dnia 16-09-2012 18:05
Do góry  
Przeskocz do forum:

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2010 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Home | Forum | Redakcja | Kontakt

Copyright © 2010 by GermanTruckSimulator.pl
Projekt i wykonanie: WebStudio
Sklep klocki LEGO |  Forum Symulator Farmy LS2011 |  Katalog SEO |  Katalog WWW |  Katalog stron |  Skrypty PHP |  Gry Java | 
Wyspa Gier |  Tanie Kredyty |  Opisy GG |  Koncerty Imprezy Kluby
stat4u