hjuu1 Bo powiem wam wtedy bylem malo aktywny na tym forum wiec moze dlatego Old Ted | Old Ted hjuu1 - pozdro choc Ciebie nie kojarze. | Old Ted Matador cze?? - tak to by?y czasy:) Przej?cie na dx12 wyjdzie nam na dobre - tak s?dz?. | hjuu1 PRzejscie na dx12 moze = sie z przepisaniem silnika graf. co moze dac lepsza garfike + RTX moze | Matador Pozdrawiam hjuu1 :) masz racje, pomine znaki specjalne. Ciekaw jestem zmian w ETS2. Czy uwazacie, ze przejscie z directx11 na 12 bedzie powazna aktualizacja? | hjuu1 Hejka Matador i Old Ted mam nadzieje iz dzien wam dobrze mija :) (Dalej bez polskich znakow) | Matador Cze?? Old Ted :) forum LKW jest wy??czone, wszyscy s? na Facebooku, to tak?e nale?y ju? do przesz?o?ci. Ale to by?y dobre czasy :) | Old Ted Cze?? Matador:) Sentyment pozosta?:) Co sta?o si? z czesk? stron? gdzie by?e? i Ty i min, ja? | Matador Siema Old Ted :) | Old Ted Hejka do tych co tu zagl?daj?:D Dziwne, ?e jeszcze strona dzia?a. Pozdrowienia Matador:) |
W celu zalogowania się prosimy o podanie poprawnego loginu i hasła. Jeżeli nie masz jeszcze konta, możesz je założyć, by to zrobić kliknij tutaj. Jeżeli zapomniałeś hasła, odzyskaj je. Niektóre elementy strony zostaną udostępnione dopiero po zalogowaniu się.


Loguj / Rejestruj
Iveco Moja Czer? Pauza
20 Kwietnia 2024 - 16:00

HOTnews





Zobacz temat
 Drukuj temat
Kaganiec na 92 + szybsze ci??arówki w AI by Bartussiek
Old Ted
#1 Drukuj posta   
Dodany dnia 22-10-2012 04:43



Postów: 1216
Pomógł: 34
Skąd: Europejczyk
Dołączył: 10.04.11

Mod jak w temacie - ograniczenie pr?dko?ci do 92km/h, a ci??arówki jak i osobowe jad? teraz oko?o 90 km/h (prawie zawsze).

Testowa?em ten mod przez ?adnych kilka godzin. Poniewa? mam w folderze te? mod Realistic Physics Mod v1.1 bez ogranicznika pr?dko?ci musia?em przed modem na kaganiec doda? literki "zzzZzzz", bo inaczej mod nie dzia?a?. Po dodaniu tych literek mod dzia?a wy?mienicie. Tak jak wcze?niej mia?em problemy z utrzymaniem si? w ostrych zakr?tach to przy tym modzie takiego problemu ju? nie mia?em. Pr?dko?? maksymalna 92km/h jest wystarczaj?ca na dostarczenie ?adunku, a ?e i Realistic Physics Mod v1.1 te? dzia?a (poza pr?dko?ci?) to gra mi si? doskonale:D

Autor: Bartussiek

Kod widoczny tylko dla użytkowników!



Do góry  
Pan Reklama
Dodany dnia 20-04-2024 16:00

Postów: +9999
Data rejestracji: 23.01.2010

IP: localhost  
Mephic
#2 Drukuj posta   
Dodany dnia 22-10-2012 16:22



Postów: 375
Pomógł: 6
Dołączył: 24.01.11

Ted - a czy jest z tym kaga?cem tak samo jak w Realistic Physics Mod 1.1 tzn. ci??arówka jak jedzie z góry przekracza blokad? i mo?e jecha? szybciej?

Bo ja mam Physics Mod 1.1 w wersji z kaga?cem na 90 km/h ale czasem z górki i do 96-98 si? rozp?dzi.

Co do ustawie? pr?dko?ci AI to patrzy?em w pliku i w grze - na jednopasmowych drogach ci??arówki do 80 km/h, na dwupasmowych i autostradach do 90 (ale mog? jecha? wolniej jak jest deszcz i ostre zakr?ty) wi?c mod w tym zakresie dodaje bardzo fajny realizm Smile Nie wiem tylko czy ci??arówki mog? si? wyprzedza?.






Edytowane przez Mephic dnia 22-10-2012 16:25
Do góry  
Old Ted
#3 Drukuj posta   
Dodany dnia 22-10-2012 20:26



Postów: 1216
Pomógł: 34
Skąd: Europejczyk
Dołączył: 10.04.11

Mephic - dopiero teraz sprawdzi?em i mam tak samo - z górki jedzie szybciej, ale pó?niej wraca do 92km/h.






Edytowane przez Old Ted dnia 22-10-2012 20:31
Do góry  
Niko Bellic
#4 Drukuj posta   
Dodany dnia 03-11-2012 06:18



Postów: 103
Pomógł: 2
Dołączył: 14.03.11

Ja mam normalna wersje 1.1.1 i mam oryginalnie kaganiec na 90km/h, a z górki 118 jecha?em Grin



Do góry  
Przeskocz do forum:

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2010 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Home | Forum | Redakcja | Kontakt

Copyright © 2010 by GermanTruckSimulator.pl
Projekt i wykonanie: WebStudio
Sklep klocki LEGO |  Forum Symulator Farmy LS2011 |  Katalog SEO |  Katalog WWW |  Katalog stron |  Skrypty PHP |  Gry Java | 
Wyspa Gier |  Tanie Kredyty |  Opisy GG |  Koncerty Imprezy Kluby
stat4u