hjuu1 Bo powiem wam wtedy bylem malo aktywny na tym forum wiec moze dlatego Old Ted | Old Ted hjuu1 - pozdro choc Ciebie nie kojarze. | Old Ted Matador cze?? - tak to by?y czasy:) Przej?cie na dx12 wyjdzie nam na dobre - tak s?dz?. | hjuu1 PRzejscie na dx12 moze = sie z przepisaniem silnika graf. co moze dac lepsza garfike + RTX moze | Matador Pozdrawiam hjuu1 :) masz racje, pomine znaki specjalne. Ciekaw jestem zmian w ETS2. Czy uwazacie, ze przejscie z directx11 na 12 bedzie powazna aktualizacja? | hjuu1 Hejka Matador i Old Ted mam nadzieje iz dzien wam dobrze mija :) (Dalej bez polskich znakow) | Matador Cze?? Old Ted :) forum LKW jest wy??czone, wszyscy s? na Facebooku, to tak?e nale?y ju? do przesz?o?ci. Ale to by?y dobre czasy :) | Old Ted Cze?? Matador:) Sentyment pozosta?:) Co sta?o si? z czesk? stron? gdzie by?e? i Ty i min, ja? | Matador Siema Old Ted :) | Old Ted Hejka do tych co tu zagl?daj?:D Dziwne, ?e jeszcze strona dzia?a. Pozdrowienia Matador:) |
W celu zalogowania się prosimy o podanie poprawnego loginu i hasła. Jeżeli nie masz jeszcze konta, możesz je założyć, by to zrobić kliknij tutaj. Jeżeli zapomniałeś hasła, odzyskaj je. Niektóre elementy strony zostaną udostępnione dopiero po zalogowaniu się.


Loguj / Rejestruj
Iveco Moja Czer? Pauza
18 Maja 2024 - 10:06

HOTnews





Zobacz temat
 Drukuj temat
FXAA Mod for ETS 2 by Mephic (base by MillerHaulin)
Old Ted
#1 Drukuj posta   
Dodany dnia 24-10-2012 02:50



Postów: 1216
Pomógł: 34
Skąd: Europejczyk
Dołączył: 10.04.11

Autor: - Timothy Lottes

Poprawki (w?asne ustawienia) - Mephic

Mod dodaj? za zgod? - Mephica.
Bardzo wa?ne - przeczyta? dok?adnie opis moda - dzia?a tylko w trybie Direct X - w OpenGL nie dzia?a i prawdopodobnie b?dzie potrzeba reinstalacji gry, a jak kto? nie skopiuje wcze?niej zapisów b?dzie musia? zacz?? gr? od nowa!!!

Opis moda - Mephic

Powy?szy mod to narz?dzie stworzone przez wspania?ych modderów umo?liwiaj?ce wy?wietlenie na u?ywanej grze pewnej formy nak?adki która ??czy w sobie funkcje zmiany wy?wietlanych kolorów, o?wietlenia czy w?a?nie anti aliasingu.

Sp?dzi?em 5 godzin próbuj?c doj?? do tego co najbardziej wkurza mnie w ETS 2 w grafice - i poprawi?em to tym w?a?nie narz?dziem. Zmniejszona gamma, bardziej soczyste kolory i wreszcie rozwi?zany problem schodkowania kraw?dzi prawie ca?kowicie.

Co wi?cej - moda mo?na u?ywa? razem z MLAA a w paczce jest równie? plik .exe którym mo?emy ustawi? w?asne opcje w nak?adce (je?li wi?c komu? si? nie spodobaj? zmiany - mo?e wypracowa? swoje, cho? nieskromnie przyznam, ?e naprawd? w?o?y?em w to troch? pracy i u mnie wygl?da to ?wietnie - ustawienia w zakresie kolorów i gammy zrobi? MillerHaulin któremu dzi?kuj?).

INSTRUKCJA:

Zawarto?? pliku rar wypakowujemy do ETS2/bin/win86x

Gr? odpalamy w trybie Direct X

CREDITS: readme.txt
Dzi?kuj? równie? MillerHaulin za wrzucenie tego moda na pewne forum i stworzenie bazy do dalszej edycji.
Mod aktywujemy przyciskiem "pause" (cho? na wi?kszo?ci konfiguracji powinien aktywowa? si? automatycznie.

Moim zdaniem najlepiej wygl?da bez MLAA w grze wi?c ja je wy??czy?em. Ponadto niektórym mo?e bardziej spodoba? si? wersja z HDR a innym mniej (bez HDR polecam zwi?kszy? jasno?? suwakiem w grze).

Jedyne co musicie zrobi? to doregulowa? jasno?? w grze suwakiem tak ?eby odpowiada?a Waszym wymaganiom.

Polecam spróbowa? - je?li si? nie spodoba to nie miejcie pretensji, ale u mnie to nowa jako?? grania.

Polecam ??czy? z modem na nowe/mocniejsze flary wrzuconym tu ju? na forum

pozdrawiam
Dodatkowa uwaga - je?li komu? zbyt jasno odbijaj? si? refleksy na ci??arówce (za ostre odbicia ?wiat?a) prosz? wej?? w plik exe i zmniejszy? funkcj? bloom z 4 na 3. Przy jasnych monitorach ma to kluczowe znaczenie.

Kod widoczny tylko dla użytkowników!






Edytowane przez Old Ted dnia 24-10-2012 13:00
Do góry  
Pan Reklama
Dodany dnia 18-05-2024 10:06

Postów: +9999
Data rejestracji: 23.01.2010

IP: localhost  
arturkurant7
#2 Drukuj posta   
Dodany dnia 24-10-2012 03:18



Postów: 65
Wiek: 28
Skąd: Zielona Góra
Dołączył: 03.02.11

Gdzie ten mod na flary ?






Euro Truck Simulator 2 v. 1.1.1

Scania R480 Tuning
Do góry  
US Trucker
#3 Drukuj posta   
Dodany dnia 24-10-2012 03:22



Postów: 214
Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11

Ja te? si? troch? tym pobawi?em i stwierdzam, ?e to narz?dzie jest niesamowite.
Polecam ka?demu i oczywi?cie zapraszam do w?asnych ustawie? i dzielenia si? nimi z graczami.
Na prawd? warto.
www5.picturepush.com/photo/a/11236843/img/11236843.jpg
P.S.
Serio Mephic?!
http://www.assemb...pp-inject/






Edytowane przez US Trucker dnia 24-10-2012 03:38
Do góry  
Mephic
#4 Drukuj posta   
Dodany dnia 24-10-2012 12:48



Postów: 375
Pomógł: 6
Dołączył: 24.01.11

Wspomina?em o tym na innym forum wspomn? te? tu - po to poda?em Credits do readme.txt ?eby ludzie wiedzieli kto jest autorem nak?adki.

Ja sobie przypisuj? tylko i wy??cznie ustawienia stworzone w ramach tej nak?adki bo nad nimi pracowa?em sam (cho? inspiracj? by? kolega równie? wspomniany w CREDITS) wi?c generalnie niech nikt nie podejrzewa, ?e jestem autorem narz?dzia - bo nie jestem! Smile

I ?eby nie by?o w?tpliwo?ci: AUTOREM NARZ?DZIA JEST Timothy Lottes!






Edytowane przez Mephic dnia 24-10-2012 12:57
Do góry  
Old Ted
#5 Drukuj posta   
Dodany dnia 24-10-2012 13:03



Postów: 1216
Pomógł: 34
Skąd: Europejczyk
Dołączył: 10.04.11

?ci?gn?? zd??y?em, ale otworzy? ju? nie, bo by?em zaj?ty innymi sprawami. Uzupe?ni?em wstawk? o powy?sze dane.



Do góry  
Mephic
#6 Drukuj posta   
Dodany dnia 25-10-2012 13:52



Postów: 375
Pomógł: 6
Dołączył: 24.01.11

Tym razem w wersji bez zmiany kolorów, za to ze zmian? jako?ci i gammy obrazu. Wersja final - na tym je?d?? i b?d? je?dzi?. Instrukcja j.w.

Kod widoczny tylko dla użytkowników!



Do góry  
US Trucker
#7 Drukuj posta   
Dodany dnia 25-10-2012 16:38



Postów: 214
Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11

Mephic ch?tnie bym sprawdzi? ale co? link nie dzia?a.
Prosz? o popraw?.



Do góry  
Old Ted
#8 Drukuj posta   
Dodany dnia 25-10-2012 16:46



Postów: 1216
Pomógł: 34
Skąd: Europejczyk
Dołączył: 10.04.11

Zd??y?em skorzysta? z pierwszej wersji i by?em zachwyconyGrin. Ciekawe jak prezentuje si? wersja finalna, a link rzeczywi?cie nie dzia?a (tj. dzia?a ale jest Fehler - Datei nicht verfügbar czyli plik nie jest dost?pnySad).



Do góry  
Mephic
#9 Drukuj posta   
Dodany dnia 25-10-2012 16:59



Postów: 375
Pomógł: 6
Dołączył: 24.01.11

Kod widoczny tylko dla użytkowników!

Wiadomo?? doklejona (dnia 25-10-2012 11:06)
Screenshot na zach?t?: www.abload.de/img/screenshot13380cuqer.jpg






Edytowane przez Mephic dnia 25-10-2012 17:06
Do góry  
Old Ted
#10 Drukuj posta   
Dodany dnia 26-10-2012 00:08



Postów: 1216
Pomógł: 34
Skąd: Europejczyk
Dołączył: 10.04.11

Mephic - zrobi?em z t? wersj? finaln? tak jak z t? w pierwszym po?cie i uruchamiam w trybie awaryjnym Direct X i gra nie chce si? uruchomi? bo brak d3dx9_43dll. Ta pierwsza wersja by?a min. na karty ATI i wszystko mi dzia?a?o. Ta finalna te? jest na ATI? Je?eli tak to co jest nie tak?



Do góry  
KARAS
#11 Drukuj posta   
Dodany dnia 26-10-2012 00:23



Postów: 688
Pomógł: 16
Wiek: 21
Skąd: Cz?stochowa
Dołączył: 26.01.10

@Old Ted spróbuj pobra? mo?e ten plik .dll z neta?



Do góry  
Old Ted
#12 Drukuj posta   
Dodany dnia 26-10-2012 00:55



Postów: 1216
Pomógł: 34
Skąd: Europejczyk
Dołączył: 10.04.11

No nie wiem. Wiem, ?e Mephic ma kart? Nividi a w pliku readme czyta?em, ?e to na Directx 9 a ja ma 11. Nie wiem zreszt?, bo si? na tym nie znam. Poczekam co napisze Mephic.

Mephic - opró?nij skrzynk?, bo chcia?em wys?a? PW ale nie mog?em bo jest pe?na. Forum na którym ostatnio cz?sto bywa?e? chyba na razie pad?o, bo nie mog?em tam przez ca?y dzie? wej??.






Edytowane przez Old Ted dnia 26-10-2012 06:46
Do góry  
Mephic
#13 Drukuj posta   
Dodany dnia 26-10-2012 13:07



Postów: 375
Pomógł: 6
Dołączył: 24.01.11

Plik pobierz z internetu tak jak mówi? kolega. Lub reinstaluj ca?ego directX9 ze strony Microsoftu.

Maj?c DX11 mo?esz te? mie? DX9 - s? w stanie dzia?a? niejako równolegle (w przypadku programów nie korzystaj?cych z DX11, korzystaj? one w?a?nie z 9)





Do góry  
Old Ted
#14 Drukuj posta   
Dodany dnia 26-10-2012 19:20



Postów: 1216
Pomógł: 34
Skąd: Europejczyk
Dołączył: 10.04.11

Niby to zrobi?em ale mo?e co? ?le. Mimo wszystko prosz? (jak mo?esz) o opró?nienie skrzynki odbiorczej, bo wola?bym wys?a? Ci PW w którym opisz? co zrobi?em, a czego nie.

Mephic - je?eli chodzi o0 oryginalny mod autorstwa MillerHaulin to co mi przet?umaczy? Google translator to nic nie pisze gdzie doda? pliki. Pisze tylko, ?e dzia?a w Direct X i jak to mo?na sprawdzi? - "Jak mog? sprawdzi?, czy gram z OpenGL lub DirectX 9
C: \ Users \ twoja nazwa \ Documents \ Euro Truck Simulator2 \ config.cfg - otwarty w edytorze tekstu i znale?? :: Uset r_device "DX9" lub "HK"
Jak sprawdzi?em to ja mam, ?e gram w DirectX 9 bo tak jest w config.cfg
# prism3d variable config data

uset r_full_resolution_corrections "0"
uset r_force_color_shadowmaps "0"
uset g_hw_info "1"
uset g_sns "78DA330A35F2320DF5357333B60C743433B7F436B674F1F3303335040051990628"
uset g_cargo_sort "0"
uset g_tooltip_delay "0.4"
uset g_desktop_fadeout "60"
uset r_segment_cache_static_buffers "1"
uset r_segment_cache_behavior "3"
uset r_use_depth_bounds "1"
uset r_show_light_pixel_coverage "0"
uset r_mirror_scale_y "1.0"
uset r_mirror_scale_x "1.0"
uset r_scale_y "2"
uset r_scale_x "2"
uset r_sunshafts "1"
uset r_color_saturation "1.0"
uset r_color_yellow_blue "0.0"
uset r_color_magenta_green "0.0"
uset r_color_cyan_red "0.0"
uset r_color_correction "1"
uset r_dof_filter_size "0.5"
uset r_dof_transition "400.0"
uset r_dof_start "200.0"
uset r_dof "1"
uset r_mlaa_threshold "1.0"
uset r_mlaa "1"
uset r_hdr "1"
uset r_fake_shadows "2"
uset r_sun_shadow_texture_size "4096"
uset r_sun_shadow_quality "4"
uset r_mirror_view_distance "160"
uset r_deferred_mirrors "1"
uset r_deferred "1"
uset r_startup_progress "0"
uset r_setup_done "1"
uset r_gamma "0.68"
uset r_nv_stereo_mode "2"
uset r_no_frame_tracking "0"
uset r_msaa "0"
uset r_fullscreen "1"
uset r_mode "1280x1024x32x0"
uset r_path ""
uset r_device "dx9"
uset g_pedestrian "1"
uset g_light_span_factor "1"
uset g_light_distance_factor "1"
uset g_vehicle_flare_lights "1"
uset g_auto_traffic_headlights "1"
uset g_auto_traffic "1"
uset g_kdop_preview "0"
uset g_screenshot_on_bug "0"
uset g_developer "0"
uset g_wc_fps "0.0"
uset g_wc_radius "-1.0"
uset g_flyspeed "100.0"
uset g_news "1"
uset g_colbox "0"
uset g_radio_mode "2"
uset g_ignore_low_fps "0"
uset g_truck_light_quality "1"
uset g_truck_light_specular "1"
uset g_gfx_all_scales "0"
uset g_gfx_advanced "1"
uset g_gfx_quality "3"
uset g_menu_aa_limit "8"
uset g_additional_water_fov "20.0f"
uset g_rain_reflect_hookups "1"
uset g_rain_reflect_actor "1"
uset g_rain_reflect_traffic "1"
uset g_rain_reflect_cache "1"
uset g_rain_reflection "3"
uset g_reflection "3"
uset g_grass_density "2"
uset g_veg_detail "2"
uset g_minicon "0"
uset g_console "0"
uset g_texture_usage_stats "0"
uset g_fps "0"
uset g_stream_exts ".ogg;.mp3"
uset r_vsync "1"
uset r_anisotropy_factor "1"
uset r_texture_detail "0"
uset t_averaging_window_length "20"

Teraz pytanie dotycz?ce oryginalnego modu - po rozpakowaniu mam nast?puj?ce pliki:
Folder injFX Shaders
- d3d9.dll
- dxgi.dll
- fxaa readme
- shader.fx
- shader.hlsl
Które pliki z tych w/w i gdzie doda? - folder mod czy bin/win_x86 ?
Kolejne pytanie jak uruchomi? ten mod - autor pisze
W grze, shader zostanie wy??czona za pomoc? "Pfftauza" / aktywowane!
i tego te? nie rozumiem. Je?eli mo?esz to wyja?nij.

W mojej ocenie u siebie chyba ju? mam ten brakuj?cy plik dll, bo teraz jak kopiuje wszystkie pliki wypakowane z Twoich wersji moda do bin/win_x86 i uruchamiam gr? w trybie awaryjnym w directx, to nie mam ju? komunikatu o brakuj?cym pliku dll tylko komunikat " Program EuroTrackSimulator2 przesta? dzia?a? poprawnie z powodu wyst?pienia problemu"

Teraz czytaj?c to co pisze autor moda, a pó?niej Twoje wyja?nienia do modów to przyznam, ?e jestem g?upi. Je?eli mo?esz to mi wyja?nij co i jak bo ja nie kumam - niestety.

Dla informacji -mam system Windows7 64 bit z kat? graficzn? ATI HD 7750.






Edytowane przez Old Ted dnia 27-10-2012 07:10
Do góry  
Przeskocz do forum:

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2010 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Home | Forum | Redakcja | Kontakt

Copyright © 2010 by GermanTruckSimulator.pl
Projekt i wykonanie: WebStudio
Sklep klocki LEGO |  Forum Symulator Farmy LS2011 |  Katalog SEO |  Katalog WWW |  Katalog stron |  Skrypty PHP |  Gry Java | 
Wyspa Gier |  Tanie Kredyty |  Opisy GG |  Koncerty Imprezy Kluby
stat4u