hjuu1 Bo powiem wam wtedy bylem malo aktywny na tym forum wiec moze dlatego Old Ted | Old Ted hjuu1 - pozdro choc Ciebie nie kojarze. | Old Ted Matador cze?? - tak to by?y czasy:) Przej?cie na dx12 wyjdzie nam na dobre - tak s?dz?. | hjuu1 PRzejscie na dx12 moze = sie z przepisaniem silnika graf. co moze dac lepsza garfike + RTX moze | Matador Pozdrawiam hjuu1 :) masz racje, pomine znaki specjalne. Ciekaw jestem zmian w ETS2. Czy uwazacie, ze przejscie z directx11 na 12 bedzie powazna aktualizacja? | hjuu1 Hejka Matador i Old Ted mam nadzieje iz dzien wam dobrze mija :) (Dalej bez polskich znakow) | Matador Cze?? Old Ted :) forum LKW jest wy??czone, wszyscy s? na Facebooku, to tak?e nale?y ju? do przesz?o?ci. Ale to by?y dobre czasy :) | Old Ted Cze?? Matador:) Sentyment pozosta?:) Co sta?o si? z czesk? stron? gdzie by?e? i Ty i min, ja? | Matador Siema Old Ted :) | Old Ted Hejka do tych co tu zagl?daj?:D Dziwne, ?e jeszcze strona dzia?a. Pozdrowienia Matador:) |
W celu zalogowania się prosimy o podanie poprawnego loginu i hasła. Jeżeli nie masz jeszcze konta, możesz je założyć, by to zrobić kliknij tutaj. Jeżeli zapomniałeś hasła, odzyskaj je. Niektóre elementy strony zostaną udostępnione dopiero po zalogowaniu się.


Loguj / Rejestruj
Iveco Moja Czer? Pauza
20 Kwietnia 2024 - 04:11

HOTnews





Zobacz temat
 Drukuj temat
Schwarzmüller SPA 3/E Curtainsider
US Trucker
#1 Drukuj posta   
Dodany dnia 21-12-2011 01:24



Postów: 214
Pomógł: 14
Dołączył: 02.02.11

www1.picturepush.com/photo/a/4086179/800/Picture-Box/preview.jpg
29. 08. 2010


Schwarzmüller SPA 3/E Curtainsider for GTS
--------------------------------------------------------------------------------
Content:
schwarzmuller01.scs (see *3): trailer variant 1 and 4, (see *1)
schwarzmuller02.scs (see *3): trailer variant 2 and 5, (see *1)
schwarzmuller03.scs (see *3): trailer variant 3 and 6, (see *1)

schwarzmuller-wheels.scs : the wheels

schwarzmuller-cargo.scs : the cargo file packaged food

shadowmap.psd : rendered shadow for skins, (see *2)

template.bmp: skintemplate for making skins

preview.jpg : Ingame Pic

Readme.txt : There you should be now, if not, get your ass up to it, instead asking later, that´s not work.
--------------------------------------------------------------------------------
Installation:
-Copy the schwarzmuller-wheels.scs to Own Documents/German Truck Simulator/mod

-Open your trailer_storage.sii and add:

@include "definition/schwarz01.sii"
@include "definition/schwarz02.sii"
@include "definition/schwarz03.sii"
@include "definition/schwarz04.sii"
@include "definition/schwarz05.sii"
@include "definition/schwarz06.sii"

-If you want it used by traffic, open your trailer_traffic_storage.sii and add:

@include "definition/schwarz01_traffic.sii"
@include "definition/schwarz02_traffic.sii"
@include "definition/schwarz03_traffic.sii"
@include "definition/schwarz04_traffic.sii"
@include "definition/schwarz05_traffic.sii"
@include "definition/schwarz06_traffic.sii"
--------------------------------------------------------------------------------
replaces the cargo packaged_food
--------------------------------------------------------------------------------
*1: variant 1: closed fenders, rear mudflap; variant 4: same with liftaxle
variant 2: open fenders, rear mudflap; variant 5: same with liftaxle
variant 3: closed fenders, no rear mudflap; variant 6: same with liftaxle

*2: Open your skin in Photoshop, Open the shadowmap.psd too, and paste the texture as a new layer to your skin.
Set the Blending Mode to Overlay and set the Opacity to 55%
Merge the Layer Down and save your skin.
*3: If you want only of them variants, you need to delete the others from the packaged_food.sii
--------------------------------------------------------------------------------
Credits:
Model & Convert by Ventyres
Axles by Loogie, Holli, Ventyres
Wheel Chocks by Loogie
Jost Legs by mr.poland, Ventyres
Textures by Pauli/Nordisch, de_ben, pumizo, Arnaud57/Arnook, Ventyres
Skins on schwarzmuller01 and 02 by Pauli/Nordisch
Skins on schwarzmuller03 by Arnaud57/Arnook

Special Thanks to:
Pauli/Nordisch and de_ben for this beautiful teamwork
mr.poland for his cool Jost (saved me alot of time)
Loogie and Holli for the axles
Loogie for his cool Wheel Chocks, saved me also time
Arnaud57 for making the last 10 skins
Kamaz for Rendering the Shadowmap
To the Noobs at the forum to keep me laughin sometimes
--------------------------------------------------------------------------------
Copyright 2010 by Ventyres
DL:
Kod widoczny tylko dla użytkowników!



Do góry  
Pan Reklama
Dodany dnia 20-04-2024 04:11

Postów: +9999
Data rejestracji: 23.01.2010

IP: localhost  
DAFPOL
#2 Drukuj posta   
Dodany dnia 21-12-2011 01:25



Postów: 233
Pomógł: 5
Skąd: Zach-pom
Dołączył: 09.01.11

To jest Polskie forum!
Jak mo?esz to t?umacz...



Do góry  
wyborowa
#3 Drukuj posta   
Dodany dnia 21-12-2011 01:57



Postów: 170
Pomógł: 3
Wiek: 33
Skąd: Warszawa/?uków
Dołączył: 19.10.10

Uczcie si? j?zyków bo teraz bez tego ani rusz Pfft Jak pojedziecie za granic? to was r?ce b?d? bola?y od gadania Grin
Osobi?cie chyba jeszcze nie widzia?em lepiej wymodelowanej naczepy, jest ?liczna.



Do góry  
szczena92
#4 Drukuj posta   
Dodany dnia 26-12-2011 17:14



Postów: 4
Dołączył: 26.12.11

jest dobra ale jak j? zrobi? ?eby dzia?a?a :??



Do góry  
Michal_Aniol
#5 Drukuj posta   
Dodany dnia 26-12-2011 17:30



Postów: 243
Pomógł: 23
Wiek: 25
Skąd: Che?m
Dołączył: 26.04.11

:facepalm: masz instrukcje!



Do góry  
szczena92
#6 Drukuj posta   
Dodany dnia 27-12-2011 16:03



Postów: 4
Dołączył: 26.12.11

tak jest tylko nie wiem jak to zrobi? ;/



Do góry  
Michal_Aniol
#7 Drukuj posta   
Dodany dnia 27-12-2011 16:07



Postów: 243
Pomógł: 23
Wiek: 25
Skąd: Che?m
Dołączył: 26.04.11

Ja kogo? dzisiaj zamorduj?.
Z base bierzesz plik na pulpit tj. /vehicle/trailer_eu/trailer_storage.sii
I teraz masz co? takiego:
Kod:
SiiNunit
{
@include "definition/container.sii"
@include "definition/reefer.sii"
@include "definition/food_cistern.sii"
@include "definition/fuel_cistern.sii"
@include "definition/log_trailer.sii"
@include "definition/opentop.sii"
@include "definition/car_transporter.sii"
@include "definition/overweight.sii"
@include "definition/paneltrans.sii"
@include "definition/aero_dynamic.sii"
@include "definition/flat_bed.sii"
@include "definition/gooseneck.sii"
@include "definition/cement.sii"
@include "definition/cement_mixer.sii"
@include "definition/chemical_cistern.sii"
}

Teraz dopisujesz linijk? któr? podali;

Kod:
SiiNunit
{
@include "definition/container.sii"
@include "definition/reefer.sii"
@include "definition/food_cistern.sii"
@include "definition/fuel_cistern.sii"
@include "definition/log_trailer.sii"
@include "definition/opentop.sii"
@include "definition/car_transporter.sii"
@include "definition/overweight.sii"
@include "definition/paneltrans.sii"
@include "definition/aero_dynamic.sii"
@include "definition/flat_bed.sii"
@include "definition/gooseneck.sii"
@include "definition/cement.sii"
@include "definition/cement_mixer.sii"
@include "definition/chemical_cistern.sii"
@include "definition/schwarz01.sii"
@include "definition/schwarz02.sii"
@include "definition/schwarz03.sii"
@include "definition/schwarz04.sii"
@include "definition/schwarz05.sii"
@include "definition/schwarz06.sii"
}


Zapisujesz. Robisz folder vehicle, w folderze vehicle robisz folder trailer_eu. I ten zapisany plik tam wk?adasz. Teraz folder vehicle dodajesz do kompresji. Zaznaczasz archiwum Zip + bez kompresji. + Dajesz do mod ten plik do pobrania. Oto ca?a filozofia






Edytowane przez Michal_Aniol dnia 27-12-2011 16:08
Do góry  
tomusiek98
#8 Drukuj posta   
Dodany dnia 27-12-2011 19:01



Postów: 296
Pomógł: 17
Wiek: 26
Skąd: Suwa?ki
Dołączył: 21.02.10

?adna nawet tylko minus za to, ?e trzeba tak si? bawi?.



Do góry  
kris25-05
#9 Drukuj posta   
Dodany dnia 15-03-2012 20:10



Postów: 16
Dołączył: 10.03.12

A mi nie dzia?a wywala b??d w logu...



Do góry  
Przeskocz do forum:

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2010 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Home | Forum | Redakcja | Kontakt

Copyright © 2010 by GermanTruckSimulator.pl
Projekt i wykonanie: WebStudio
Sklep klocki LEGO |  Forum Symulator Farmy LS2011 |  Katalog SEO |  Katalog WWW |  Katalog stron |  Skrypty PHP |  Gry Java | 
Wyspa Gier |  Tanie Kredyty |  Opisy GG |  Koncerty Imprezy Kluby
stat4u