Tytuł: Oficjalna Polska strona gier GTS oraz ATS. Nieoficjalna Polska strona gier T&T oraz ETS2. :: Realistic Physics Mod v1.1

Dodane przez Old Ted dnia 21-10-2012 14:45
#1

Mod stworzony przez beta testera (nfshp253 ?). Mod zmienia prze?o?enia na realistyczne bo dla wszystkich trucków by?y od Scanii G, poprawia zawieszenie i hamowanie na realistyczne (teraz trzeba uwa?a? przy hamowaniu) oraz poprawia stabilno?? przy wi?kszych pr?dko?ciach.

Od siebie dodam - ?wietny mod dla których gra ma by? realistyczna.

Link do modu bez ogranicznika pr?dko?ci

Kod widoczny tylko dla użytkowników!

Link do modu z ogranicznikiem pr?dko?ci

Kod widoczny tylko dla użytkowników!

Dodane przez US Trucker dnia 23-10-2012 04:06
#2

Jeszcze lepsza wersja 1.2. Polecam.

v1.2 Changelog:

-Increased brake torque slightly
-Increased cabin roll speed
-Reduced cabin rear maximum pitch angle
-Increased cabin maximum roll angle
-Increased cabin pitch stiffness
-Increased cabin pitch damping
-Reduced cabin roll stiffness
-Reduced cabin roll damping
-Reduced suspension travel significantly
-Reduced front axle suspension stiffness significantly
-Increased rear axle suspension stiffness
-Reduced trailer axles suspension stiffness
-Reduced front axle damping significantly
-Increased rear axle damping
-Reduced trailer axles damping

Link do modu bez ogranicznika pr?dko?ci:
Kod widoczny tylko dla użytkowników!
Link do modu z ogranicznikiem pr?dko?ci:
Kod widoczny tylko dla użytkowników!

Dodane przez Old Ted dnia 23-10-2012 18:28
#3

Masz racj? US Trucker, ale nie polecana dla tych, którzy graja na klawiaturze.

Dodane przez Niko Bellic dnia 23-10-2012 19:03
#4

Klawiatura to najbardziej poroniony pomys? do takiej gry :D ju? nawet w ETS 1 nie da?o si? gra? na klawiaturze.
Myszka to podstawa.

Dodane przez US Trucker dnia 25-10-2012 16:45
#5

Ulepszona wersja 1.3

Changelog (v1.3):

-Corrected wrong Renault Premium gear ratios
-Changed the Volvo differential ratio to 2.67 from 2.47, which was the version with overdrive and too high a top speed
-Changed the two Renault's differential ratios
-Reduced cabin pitch stiffness
-Increased cabin pitch damping
-Reduced chassis suspension stiffness
-Increased chassis suspension damping significantly
-Reduced trailer suspension stiffness
-Reduced trailer suspension damping
-Reduced rear axle suspension stiffness
-Increased rear axle suspension damping

Link do modu bez ogranicznika pr?dko?ci:
Kod widoczny tylko dla użytkowników!
Link do modu z ogranicznikiem pr?dko?ci:
Kod widoczny tylko dla użytkowników!