Tytuł: Oficjalna Polska strona gier GTS oraz ATS. Nieoficjalna Polska strona gier T&T oraz ETS2. :: FXAA Mod for ETS 2 by Mephic (base by MillerHaulin)

Dodane przez Old Ted dnia 26-10-2012 19:20
#14

Niby to zrobi?em ale mo?e co? ?le. Mimo wszystko prosz? (jak mo?esz) o opró?nienie skrzynki odbiorczej, bo wola?bym wys?a? Ci PW w którym opisz? co zrobi?em, a czego nie.

Mephic - je?eli chodzi o0 oryginalny mod autorstwa MillerHaulin to co mi przet?umaczy? Google translator to nic nie pisze gdzie doda? pliki. Pisze tylko, ?e dzia?a w Direct X i jak to mo?na sprawdzi? - "Jak mog? sprawdzi?, czy gram z OpenGL lub DirectX 9
C: \ Users \ twoja nazwa \ Documents \ Euro Truck Simulator2 \ config.cfg - otwarty w edytorze tekstu i znale?? :: Uset r_device "DX9" lub "HK"
Jak sprawdzi?em to ja mam, ?e gram w DirectX 9 bo tak jest w config.cfg
# prism3d variable config data

uset r_full_resolution_corrections "0"
uset r_force_color_shadowmaps "0"
uset g_hw_info "1"
uset g_sns "78DA330A35F2320DF5357333B60C743433B7F436B674F1F3303335040051990628"
uset g_cargo_sort "0"
uset g_tooltip_delay "0.4"
uset g_desktop_fadeout "60"
uset r_segment_cache_static_buffers "1"
uset r_segment_cache_behavior "3"
uset r_use_depth_bounds "1"
uset r_show_light_pixel_coverage "0"
uset r_mirror_scale_y "1.0"
uset r_mirror_scale_x "1.0"
uset r_scale_y "2"
uset r_scale_x "2"
uset r_sunshafts "1"
uset r_color_saturation "1.0"
uset r_color_yellow_blue "0.0"
uset r_color_magenta_green "0.0"
uset r_color_cyan_red "0.0"
uset r_color_correction "1"
uset r_dof_filter_size "0.5"
uset r_dof_transition "400.0"
uset r_dof_start "200.0"
uset r_dof "1"
uset r_mlaa_threshold "1.0"
uset r_mlaa "1"
uset r_hdr "1"
uset r_fake_shadows "2"
uset r_sun_shadow_texture_size "4096"
uset r_sun_shadow_quality "4"
uset r_mirror_view_distance "160"
uset r_deferred_mirrors "1"
uset r_deferred "1"
uset r_startup_progress "0"
uset r_setup_done "1"
uset r_gamma "0.68"
uset r_nv_stereo_mode "2"
uset r_no_frame_tracking "0"
uset r_msaa "0"
uset r_fullscreen "1"
uset r_mode "1280x1024x32x0"
uset r_path ""
uset r_device "dx9"
uset g_pedestrian "1"
uset g_light_span_factor "1"
uset g_light_distance_factor "1"
uset g_vehicle_flare_lights "1"
uset g_auto_traffic_headlights "1"
uset g_auto_traffic "1"
uset g_kdop_preview "0"
uset g_screenshot_on_bug "0"
uset g_developer "0"
uset g_wc_fps "0.0"
uset g_wc_radius "-1.0"
uset g_flyspeed "100.0"
uset g_news "1"
uset g_colbox "0"
uset g_radio_mode "2"
uset g_ignore_low_fps "0"
uset g_truck_light_quality "1"
uset g_truck_light_specular "1"
uset g_gfx_all_scales "0"
uset g_gfx_advanced "1"
uset g_gfx_quality "3"
uset g_menu_aa_limit "8"
uset g_additional_water_fov "20.0f"
uset g_rain_reflect_hookups "1"
uset g_rain_reflect_actor "1"
uset g_rain_reflect_traffic "1"
uset g_rain_reflect_cache "1"
uset g_rain_reflection "3"
uset g_reflection "3"
uset g_grass_density "2"
uset g_veg_detail "2"
uset g_minicon "0"
uset g_console "0"
uset g_texture_usage_stats "0"
uset g_fps "0"
uset g_stream_exts ".ogg;.mp3"
uset r_vsync "1"
uset r_anisotropy_factor "1"
uset r_texture_detail "0"
uset t_averaging_window_length "20"

Teraz pytanie dotycz?ce oryginalnego modu - po rozpakowaniu mam nast?puj?ce pliki:
Folder injFX Shaders
- d3d9.dll
- dxgi.dll
- fxaa readme
- shader.fx
- shader.hlsl
Które pliki z tych w/w i gdzie doda? - folder mod czy bin/win_x86 ?
Kolejne pytanie jak uruchomi? ten mod - autor pisze
W grze, shader zostanie wy??czona za pomoc? "Pauza" / aktywowane!
i tego te? nie rozumiem. Je?eli mo?esz to wyja?nij.

W mojej ocenie u siebie chyba ju? mam ten brakuj?cy plik dll, bo teraz jak kopiuje wszystkie pliki wypakowane z Twoich wersji moda do bin/win_x86 i uruchamiam gr? w trybie awaryjnym w directx, to nie mam ju? komunikatu o brakuj?cym pliku dll tylko komunikat " Program EuroTrackSimulator2 przesta? dzia?a? poprawnie z powodu wyst?pienia problemu"

Teraz czytaj?c to co pisze autor moda, a pó?niej Twoje wyja?nienia do modów to przyznam, ?e jestem g?upi. Je?eli mo?esz to mi wyja?nij co i jak bo ja nie kumam - niestety.

Dla informacji -mam system Windows7 64 bit z kat? graficzn? ATI HD 7750.

Edytowane przez Old Ted dnia 27-10-2012 07:10