Tytuł: Oficjalna Polska strona gier GTS oraz ATS. Nieoficjalna Polska strona gier T&T oraz ETS2. :: Ko?a fototeksturowane Michelin

Dodane przez Matador dnia 02-06-2010 16:52
#1

Konieczne jest przepisanie w pliku .sii w \vehicle\truck\definition tych linii w nast?puj?cy sposób:

fwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/front.pmd"
rwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/rear.pmd"

Credit: Trucker

lh5.ggpht.com/_WKIV8lU_Crs/TAYit7KLhKI/AAAAAAAAA6g/zLoN5sxJoyQ/s720/21766d21e1c6.jpg

lh4.ggpht.com/_WKIV8lU_Crs/TAYiu-3ecqI/AAAAAAAAA6k/vD7MtrssfJw/s720/1c0cf6f6fe04.jpg

Kod widoczny tylko dla użytkowników!

Edytowane przez Matador dnia 20-02-2012 01:49

Dodane przez zaba-frog dnia 02-06-2010 22:45
#2

a gdzie znajduje si? ten plik w jakim folderze

Dodane przez pucio93 dnia 02-06-2010 23:35
#3

ja znalaz?em plik game.sii ale nic nie ma vehicle truck jest vevhicle engine , transmition, wheel. Gdzie cza wpisac to?

Dodane przez Matador dnia 03-06-2010 00:35
#4

Ten plik ma ró?ne nazwy w zale?no?ci od korzystania ci?gnika w folderze "mod".

1. Otwórz folder "mod"
2. Odnajd? mod z tirem np. "man.scs"
3. Otwórz ten plik i przejd? do "man.scs\vehicle\truck\definition"
4. W folderze "definition" jest plik o nazwie np. "man_tgx_a.sii"
5. Przenie? go na pulpit
6. Otwórz go w edytorze tekstów
7. Odnajd? w nim linijki, które musi wygl?da? nast?puj?co:

fwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/front.pmd"
rwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/rear.pmd"

8. Zapisz zmiany i powró? z tego pliku do folderu "definition" (bez kompresii)
9. Zamknij plik "man.scs"

Prosz? wyja?ni? lepiej w j?zyku polskim tych, którzy rozumiej?.

Edytowane przez Matador dnia 03-06-2010 01:25

Dodane przez Valium dnia 03-06-2010 01:23
#5

Je?eli chcesz dok?adne przet?umaczenie to napisz tak:

1. Otwórz folder "mod"
2. Odnajd? mod z tirem np. "man.scs"
3. Otwórz ten plik i przejd? do "man.scs\vehicle\truck\definition"
4. W folderze "definition" jest plik o nazwie np. "man_tgx_a.sii"
5. Przenie? go na pulpit
6. Otwórz go w edytorze tekstów
7. Odnajd? w nim linijki, które wygl?daj? nast?puj?co:

fwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/front.pmd"
rwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/rear.pmd"

8. Zapisz zmiany i powró? z tego pliku do folderu "definition" (bez kompresii)
9. Zamknij plik "man.scs"

Dodane przez luki1010 dnia 05-06-2010 00:28
#6

Po dopisaniu tych linijek do MAN_Standart_tgx_6x4_tuning zwiesza gr?, czy ma kto? na to jakis sposób bo ko?a s? ca?kiem fajne

Dodane przez Matador dnia 05-06-2010 01:38
#7

Mo?esz spróbowa? tej mo?liwo?ci:

W folderze \vehicle\wheel jest drugi folder, który mo?e mie? dowoln? nazw?.

Zast?p ten folder folderem z pliku scansam.scs i plik scansam.scs przenie?? z folderu "mod".

Linijki w pliku .sii musz? by? zapisane w taki sam sposób jak w pierwszym przypadku, tj.:

fwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/front.pmd"
rwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/rear.pmd"

Je?li to nie dzia?a robisz co? nie tak, bo mnie dzia?a ;)

Wiem, ?e to wygl?da skomplikowane, zw?aszcza dla normalnych graczy i przepraszam, je?li to nie dzia?a dla wszystkich.

Edytowane przez Matador dnia 05-06-2010 01:52

Dodane przez luki1010 dnia 05-06-2010 21:58
#8

Wielkie dzi?ki teraz dzia?a.:E

Dodane przez SCANIA1 dnia 26-01-2011 02:25
#9

fajne ko?a