hjuu1 Bo powiem wam wtedy bylem malo aktywny na tym forum wiec moze dlatego Old Ted | Old Ted hjuu1 - pozdro choc Ciebie nie kojarze. | Old Ted Matador cze?? - tak to by?y czasy:) Przej?cie na dx12 wyjdzie nam na dobre - tak s?dz?. | hjuu1 PRzejscie na dx12 moze = sie z przepisaniem silnika graf. co moze dac lepsza garfike + RTX moze | Matador Pozdrawiam hjuu1 :) masz racje, pomine znaki specjalne. Ciekaw jestem zmian w ETS2. Czy uwazacie, ze przejscie z directx11 na 12 bedzie powazna aktualizacja? | hjuu1 Hejka Matador i Old Ted mam nadzieje iz dzien wam dobrze mija :) (Dalej bez polskich znakow) | Matador Cze?? Old Ted :) forum LKW jest wy??czone, wszyscy s? na Facebooku, to tak?e nale?y ju? do przesz?o?ci. Ale to by?y dobre czasy :) | Old Ted Cze?? Matador:) Sentyment pozosta?:) Co sta?o si? z czesk? stron? gdzie by?e? i Ty i min, ja? | Matador Siema Old Ted :) | Old Ted Hejka do tych co tu zagl?daj?:D Dziwne, ?e jeszcze strona dzia?a. Pozdrowienia Matador:) |
W celu zalogowania się prosimy o podanie poprawnego loginu i hasła. Jeżeli nie masz jeszcze konta, możesz je założyć, by to zrobić kliknij tutaj. Jeżeli zapomniałeś hasła, odzyskaj je. Niektóre elementy strony zostaną udostępnione dopiero po zalogowaniu się.


Loguj / Rejestruj
Iveco Moja Czer? Pauza
25 Lipca 2024 - 04:48

HOTnews





Zobacz temat
 Drukuj temat
Jaki model samochodu jest na zdj?ciu?
DAFPOL
#441 Drukuj posta   
Dodany dnia 07-08-2012 16:17



Postów: 233
Pomógł: 5
Skąd: Zach-pom
Dołączył: 09.01.11

Grin Nie jest to Audi, to taki bajer wam zrobi?em...szczerbaty

Jest to Niemieckie BMW, tylko model podajcie. Wink



Do góry  
Pan Reklama
Dodany dnia 25-07-2024 04:48

Postów: +9999
Data rejestracji: 23.01.2010

IP: localhost  
sewi123
#442 Drukuj posta   
Dodany dnia 07-08-2012 17:24



Postów: 685
Pomógł: 16
Dołączył: 12.02.11

X6 chyba.







www3.picturepush.com/photo/a/12801176/oimg/Actros-MP2/modyfikowanyziomek.jpg
Do góry  
piotr-1070
#443 Drukuj posta   
Dodany dnia 07-08-2012 17:37



Postów: 175
Pomógł: 2
Wiek: 28
Skąd: bruxela
Dołączył: 06.01.12

To jest BMW GT Grin







img.userbars.pl/90/17921.png
img.userbars.pl/171/34097.png
www5.picturepush.com/photo/a/10711053/1024/Takie-Tam/sygna.jpg
Do góry  
DAFPOL
#444 Drukuj posta   
Dodany dnia 08-08-2012 01:36



Postów: 233
Pomógł: 5
Skąd: Zach-pom
Dołączył: 09.01.11

Nie, nie u jeszcze raz nie...



Do góry  
Patrix5
#445 Drukuj posta   
Dodany dnia 08-08-2012 02:17



Postów: 292
Pomógł: 9
Skąd: Jastrz?bie-Zdrój
Dołączył: 31.07.10

To chyba BMW serii 5.






Je?li Ci pomog?em, naci?nij ko?o ratunkowe.

I Love muzyk? Euro Disco!
Do góry  
Gaunt
#446 Drukuj posta   
Dodany dnia 08-08-2012 04:34



Postów: 340
Pomógł: 15
Wiek: 33
Skąd: Gorzyce/Sandomierz/Tarnobrzeg
Dołączył: 23.06.11

BMW X6M Vorsteiner






Edytowane przez Gaunt dnia 08-08-2012 04:35


img534.imageshack.us/img534/6817/05hustvedt26skeievolvof.jpg

SmileW ko?cu to Volvo.Smile
Do góry  
DAFPOL
#447 Drukuj posta   
Dodany dnia 08-08-2012 17:08



Postów: 233
Pomógł: 5
Skąd: Zach-pom
Dołączył: 09.01.11

Hehe nie. yeah



Do góry  
Gaunt
#448 Drukuj posta   
Dodany dnia 08-08-2012 18:15



Postów: 340
Pomógł: 15
Wiek: 33
Skąd: Gorzyce/Sandomierz/Tarnobrzeg
Dołączył: 23.06.11

to moze BMW X1






img534.imageshack.us/img534/6817/05hustvedt26skeievolvof.jpg

SmileW ko?cu to Volvo.Smile
Do góry  
Bartek225
#449 Drukuj posta   
Dodany dnia 08-08-2012 18:43



Postów: 169
Pomógł: 1
Wiek: 27
Skąd: D?biny/Lubartów
Dołączył: 16.03.12

Gaunt, to nie SUV. Moim zdaniem BMW serii 3






Edytowane przez Bartek225 dnia 08-08-2012 18:43
Do góry  
DAFPOL
#450 Drukuj posta   
Dodany dnia 08-08-2012 20:17



Postów: 233
Pomógł: 5
Skąd: Zach-pom
Dołączył: 09.01.11

Nie. szczerbaty



Do góry  
Gaunt
#451 Drukuj posta   
Dodany dnia 09-08-2012 04:48



Postów: 340
Pomógł: 15
Wiek: 33
Skąd: Gorzyce/Sandomierz/Tarnobrzeg
Dołączył: 23.06.11

by?o juz kilka odpowiedzi..ale ?adna trawna.. wiec powinna byc podpowied?..






img534.imageshack.us/img534/6817/05hustvedt26skeievolvof.jpg

SmileW ko?cu to Volvo.Smile
Do góry  
Bartek225
#452 Drukuj posta   
Dodany dnia 09-08-2012 12:32



Postów: 169
Pomógł: 1
Wiek: 27
Skąd: D?biny/Lubartów
Dołączył: 16.03.12

Przy???zam si? do powy?szej pro?by kolegi.



Do góry  
DAFPOL
#453 Drukuj posta   
Dodany dnia 09-08-2012 13:19



Postów: 233
Pomógł: 5
Skąd: Zach-pom
Dołączył: 09.01.11

To jest BMW, ale nie X, ani M powerka. szczerbaty

Nowo?? na rynku. Wink






Edytowane przez DAFPOL dnia 09-08-2012 13:20
Do góry  
KARAS
#454 Drukuj posta   
Dodany dnia 09-08-2012 15:02



Postów: 688
Pomógł: 16
Wiek: 22
Skąd: Cz?stochowa
Dołączył: 26.01.10

4 Gran Coupe?



Do góry  
Michal_Aniol
#455 Drukuj posta   
Dodany dnia 09-08-2012 15:38



Postów: 243
Pomógł: 23
Wiek: 26
Skąd: Che?m
Dołączył: 26.04.11

BMW Seria 4 z roku 2014 Smile






Edytowane przez Michal_Aniol dnia 09-08-2012 15:41
Do góry  
DAFPOL
#456 Drukuj posta   
Dodany dnia 09-08-2012 17:28



Postów: 233
Pomógł: 5
Skąd: Zach-pom
Dołączył: 09.01.11

Brawo ch?pocy!szczerbaty



Do góry  
jareoo
#457 Drukuj posta   
Dodany dnia 21-08-2012 19:41



Postów: 29
Skąd: Zimbabwe
Dołączył: 22.11.10

to jest na 100% BMW F01






Edytowane przez jareoo dnia 21-08-2012 19:42
Do góry  
DAFPOL
#458 Drukuj posta   
Dodany dnia 22-08-2012 00:57



Postów: 233
Pomógł: 5
Skąd: Zach-pom
Dołączył: 09.01.11

To jest BMW 4, ch?opcy ju? odgadli!!!
I tera niech juz da kto? fotke...



Do góry  
Gaunt
#459 Drukuj posta   
Dodany dnia 22-08-2012 01:15



Postów: 340
Pomógł: 15
Wiek: 33
Skąd: Gorzyce/Sandomierz/Tarnobrzeg
Dołączył: 23.06.11

ok to ja dam co?:

img689.imageshack.us/img689/3066/c1102.jpg

Marka i model






img534.imageshack.us/img534/6817/05hustvedt26skeievolvof.jpg

SmileW ko?cu to Volvo.Smile
Do góry  
maCIo
#460 Drukuj posta   
Dodany dnia 22-08-2012 03:19



Postów: 7
Dołączył: 26.02.12

dodge charger



Do góry  
Przeskocz do forum:

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2010 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Home | Forum | Redakcja | Kontakt

Copyright © 2010 by GermanTruckSimulator.pl
Projekt i wykonanie: WebStudio
Sklep klocki LEGO |  Forum Symulator Farmy LS2011 |  Katalog SEO |  Katalog WWW |  Katalog stron |  Skrypty PHP |  Gry Java | 
Wyspa Gier |  Tanie Kredyty |  Opisy GG |  Koncerty Imprezy Kluby
stat4u