hjuu1 Bo powiem wam wtedy bylem malo aktywny na tym forum wiec moze dlatego Old Ted | Old Ted hjuu1 - pozdro choc Ciebie nie kojarze. | Old Ted Matador cze?? - tak to by?y czasy:) Przej?cie na dx12 wyjdzie nam na dobre - tak s?dz?. | hjuu1 PRzejscie na dx12 moze = sie z przepisaniem silnika graf. co moze dac lepsza garfike + RTX moze | Matador Pozdrawiam hjuu1 :) masz racje, pomine znaki specjalne. Ciekaw jestem zmian w ETS2. Czy uwazacie, ze przejscie z directx11 na 12 bedzie powazna aktualizacja? | hjuu1 Hejka Matador i Old Ted mam nadzieje iz dzien wam dobrze mija :) (Dalej bez polskich znakow) | Matador Cze?? Old Ted :) forum LKW jest wy??czone, wszyscy s? na Facebooku, to tak?e nale?y ju? do przesz?o?ci. Ale to by?y dobre czasy :) | Old Ted Cze?? Matador:) Sentyment pozosta?:) Co sta?o si? z czesk? stron? gdzie by?e? i Ty i min, ja? | Matador Siema Old Ted :) | Old Ted Hejka do tych co tu zagl?daj?:D Dziwne, ?e jeszcze strona dzia?a. Pozdrowienia Matador:) |
W celu zalogowania się prosimy o podanie poprawnego loginu i hasła. Jeżeli nie masz jeszcze konta, możesz je założyć, by to zrobić kliknij tutaj. Jeżeli zapomniałeś hasła, odzyskaj je. Niektóre elementy strony zostaną udostępnione dopiero po zalogowaniu się.


Loguj / Rejestruj
Iveco Moja Czer? Pauza
27 Kwietnia 2024 - 04:24

HOTnews





Zobacz temat
 Drukuj temat
Zadaj pytanie twórcom GTS!
Bochen
#1 Drukuj posta   
Dodany dnia 21-03-2010 01:39



Postów: 101
Pomógł: 3
Wiek: 34
Skąd: ?ary
Dołączył: 23.01.10

Lada dzie? przeprowadzony zostanie wywiad z Pavlem Seborem. Je?li macie jakie? pytania na, które chcieliby?cie pozna? odpowied? macie szanse je zada?! Z po?ród wszystkich pyta? najbardziej tre?ciwe zostan? zadane jednemu z tworców GTS, a gotowy wywiad zostanie opublikowany na ?amach serwisu.

Zapraszam, wi?c do zadawania pyta? (zamieszczamy w tym temacie tylko i wy??cznie pytania).






Edytowane przez Bochen dnia 21-03-2010 03:27


www.ets.sdgp.pl/images/1.gif
Prawdziwy m??czyzna nie je miodu, prawdziwy m??czyzna ?uje pszczo?y!
Do góry  
Pan Reklama
Dodany dnia 27-04-2024 04:24

Postów: +9999
Data rejestracji: 23.01.2010

IP: localhost  
Valium
#2 Drukuj posta   
Dodany dnia 21-03-2010 02:25



Postów: 453
Pomógł: 17
Wiek: 29
Dołączył: 26.01.10

1. Czy macie zamiar zrobi? Multiplayer do GTS?
2. Czy b?dzie nowy patch albo wersja gry, która doda CB Radio?
3. Czy macie w planach stworzenie nowej gry b?d? mapy, w której b?dzie Polska?
4. Czy w przysz?o?ci miacie zamiar projektowa? równie? drogi szybkiego ruchu ( drogi ekspresowe)?






Edytowane przez Valium dnia 21-03-2010 03:45


Je?eli Ci pomog?em, naci?nij ko?o ratunkowe.
Do góry  
piterus
#3 Drukuj posta   
Dodany dnia 21-03-2010 03:44



Postów: 83
Pomógł: 14
Wiek: 40
Skąd: Pu?awy
Dołączył: 26.01.10

  1. Skoro silnik graficzny w g?ównej mierze obs?ugiwany jest przez OpenGL, to czy b?dzie kiedy? port na Linuxa?
  2. Czy b?dzie kiedy? wykorzystany w grze silnik fizyki pokroju Havoka, który b?dzie mia? wp?ywa? na zachowanie pojazdów?







Edytowane przez piterus dnia 21-03-2010 03:45


?ycie jest jak pude?ko czekoladek. Nigdy nie wiesz co jest w ?rodku.

Ignorantia iuris nocet
Do góry  
piotr
#4 Drukuj posta   
Dodany dnia 21-03-2010 03:57



Postów: 57
Pomógł: 1
Dołączył: 26.01.10

Oooo, a ju? liczy?em ?e mnie do klawiatury dopuszcz?j?zyk. W sumie nawet na cz??? z pyta? shadego móg?bym odpowiedzie? i ja Grin

No ale dobra, moje pytania.
1. Waszym produktom zarzuca si? wtórno?? i liniowo??. Czy i jak zamierzacie odró?ni? kolejny tytu? dla mi?o?ników ci??arówek od dotychczasowych aby nie zarzucono wam odgrzewania kotletów?
2. Premiera ?wiatowa Germana by?a planowana na 13tego stycznia. Tymczasem 9 stycznia gr? mo?na by?o nielegalnie pobra? z sieci. Po pobraniu wystarczy wypakowa? plik, nacisn?? setup.exe i po kilku minutach cieszy? si? gr?. Nawet cracka nie potrzeba. Czy planujecie jakie? kroki w celu utrudnienia piratom ?ycia?
3. Czy UKTS jest waszym ostatnim symulatorem jednego kraju czy te? planujecie kolejne symulatory kraju?
4. German i UKTS ró?ni? si? tylko map? i stron? kierownicy. Niektórzy chcieliby poje?dzi? tak?e po GB ale ?al im wydawa? kilkadziesi?t z?otych na niemal identyczn? gr?. Czy nie my?leli?cie o stworzeniu gry- matki, do której mo?na by dokupowa? za kilka (kilkana?cie) z?otych mapy danego kraju, lub te? dokupowa? gry pokrewne (jak Fifa i Fifa Manager) np symulator spedytora, wy?cigi ci??arówek, gra internetowa a'la virtual spedition?
5. Czy firma SCS Software jest otwarta na aktywn? wspó?prac? z fanami serii i ich wspó?udzia? w powstawianiu kolejnych gier?
6. Czy istniej? jakie? szanse na powrót do marki Hard Truck, czy te? by?oby to zbyt kosztowne?


Dobra, to chyba na tyle






Edytowane przez piotr dnia 21-03-2010 04:03
Do góry  
Buser
#5 Drukuj posta   
Dodany dnia 21-03-2010 13:06



Postów: 1
Dołączył: 21.02.10

Chcia?bym o ile to mo?liwe aby udzieli? On odpowiedzi na pytanie i wyja?ni? dzia?anie, w jaki sposób "zaprogramowa?" pojazdy AI tak, aby porusza?y si? po innych skrzy?owaniach ni? tylko tych dost?pnych w grze, to si? nazywa bodaj?e prefaby, czyli linie po których porusza si? AI. My?l? ?e jest to dosy? istotna kwestia, która pomog?aby wielu map-makerom na mocne udoskonalanie map.



Do góry  
Ropasiak
#6 Drukuj posta   
Dodany dnia 21-03-2010 17:32



Postów: 3
Wiek: 26
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Dołączył: 06.02.10

Czy w nowej ods?onie symulatora je?eli powstanie to b?dzie mo?na podziwia? ró?ne wn?trza? Znaczy: Dla starszych, starsze wn?trza, a dla nowszych, nowsze. Dodatkowo kilka rodzaj wysoko?ci kabin.
I czy b?dzie mo?na spodziewa? si? ?adniej wygl?daj?cych ci??arówek w nie modyfikowanej grze? Rozumiem i? mog? to zrobi? fani, lecz wtedy wiele modeli jest kradzionych. A tak dobrze zrobione ci??arówki powinny zmniejszy? ilo?? kradzionych modeli. No, bo poco kra?? je?eli naj?adniej wygl?daj? ci??arówki robione przez SCS? Przyda?yby si? te? takie warunki atmosferyczne ala Rig'N'Roll, obecnie nie trzeba w??cza? ?wiate? w nocy, aby by?o co? wida?, ani wycieraczek, bo bez nich i tak doskonale wida? drog?. Noi przyda?oby si? kilka stopni szybko?ci wycieraczek. Noi wi?cej opcji ?wiate?. Przecie? to ma by? symulator, wi?c takie drobnostki by si? przyda?y. Oraz fajnie by by?o jakby?cie powrócili do tuningu z PTTM czy Haulina.

Toby by?o na tyle.



Do góry  
papciobrusy
#7 Drukuj posta   
Dodany dnia 22-03-2010 01:31



Postów: 20
Skąd: Laerdalsoyri
Dołączył: 06.02.10

hmm...

to tak:

- Jaki b?dzie wasz nast?pny symulator? French Truck Simulator czy mo?e Russian Truck Simulator?

-Kiedy mo?ecie wyda? symulator który b?dzie posiada? niezb?dne w ?yciu, tj. sklepy, sklepy z cz??ciami..

-Ciekawe kiedy w waszych grach b?d? modele prawdziwych firm i stacji benzynowych Smile.



Do góry  
ojciecmajster
#8 Drukuj posta   
Dodany dnia 22-03-2010 02:42



Postów: 2
Dołączył: 22.03.10

Witam. Nasz team tworzy du?y projekt po nazw? Polish - GTS. Jednak borykamy si? z pewnymi problemami, na które nit nie potrafi udzieli? nam odpowiedzi:
1. Jak zrobi? skrzy?owanie ( prefab ), po którym AI b?dzie je?dzi?o tak jak my chcemy.
2. Jak zwi?kszy? rozmiar podk?adu pod mapk? (standardowo jest 2048x2048).
3. Czy b?d? kolejne patche usprawniaj?ce silnik gry czy te? sam edytor? Je?li tak to czy mapka zrobiona na starej wersji b?dzie kompatybilna z nowym patchem?
4. Czy zostanie poprawiona informacja na temat prismów w grze np. w postaci ostrze?enia ju? w edytorze o ewentualnym pojawieniu si? takowego podczas gry?
5. Czy ilo?? miast w GTS jest nieograniczona tzn. czy mo?na dopisa? dowoln? ich liczb?, do których mo?na wozi? ?adunki? Je?li tak to jak i co nale?y edytowa??
6. Nasz projekt jest robiony w znacznie wi?kszej skali ni? oryginalna mapa do GTS. Jak poradzi? sobie z terminem dowozów ?adunków, by nie dostawa? kar za nieterminowy dowóz?






Edytowane przez ojciecmajster dnia 22-03-2010 02:46
Do góry  
technik
#9 Drukuj posta   
Dodany dnia 22-03-2010 02:57



Postów: 244
Pomógł: 2
Wiek: 33
Skąd: Pozna?
Dołączył: 25.02.10

Jest mo?liwa wi?ksza inteligencja AI na drodze i jak np jedziemy to ?eby nikt nam pod nos nie wjecha??



Do góry  
Przeskocz do forum:

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2010 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Home | Forum | Redakcja | Kontakt

Copyright © 2010 by GermanTruckSimulator.pl
Projekt i wykonanie: WebStudio
Sklep klocki LEGO |  Forum Symulator Farmy LS2011 |  Katalog SEO |  Katalog WWW |  Katalog stron |  Skrypty PHP |  Gry Java | 
Wyspa Gier |  Tanie Kredyty |  Opisy GG |  Koncerty Imprezy Kluby
stat4u