hjuu1 Bo powiem wam wtedy bylem malo aktywny na tym forum wiec moze dlatego Old Ted | Old Ted hjuu1 - pozdro choc Ciebie nie kojarze. | Old Ted Matador cze?? - tak to by?y czasy:) Przej?cie na dx12 wyjdzie nam na dobre - tak s?dz?. | hjuu1 PRzejscie na dx12 moze = sie z przepisaniem silnika graf. co moze dac lepsza garfike + RTX moze | Matador Pozdrawiam hjuu1 :) masz racje, pomine znaki specjalne. Ciekaw jestem zmian w ETS2. Czy uwazacie, ze przejscie z directx11 na 12 bedzie powazna aktualizacja? | hjuu1 Hejka Matador i Old Ted mam nadzieje iz dzien wam dobrze mija :) (Dalej bez polskich znakow) | Matador Cze?? Old Ted :) forum LKW jest wy??czone, wszyscy s? na Facebooku, to tak?e nale?y ju? do przesz?o?ci. Ale to by?y dobre czasy :) | Old Ted Cze?? Matador:) Sentyment pozosta?:) Co sta?o si? z czesk? stron? gdzie by?e? i Ty i min, ja? | Matador Siema Old Ted :) | Old Ted Hejka do tych co tu zagl?daj?:D Dziwne, ?e jeszcze strona dzia?a. Pozdrowienia Matador:) |
W celu zalogowania się prosimy o podanie poprawnego loginu i hasła. Jeżeli nie masz jeszcze konta, możesz je założyć, by to zrobić kliknij tutaj. Jeżeli zapomniałeś hasła, odzyskaj je. Niektóre elementy strony zostaną udostępnione dopiero po zalogowaniu się.


Loguj / Rejestruj
Iveco Moja Czer? Pauza
03 Maja 2024 - 21:57

HOTnews





Zobacz temat
 Drukuj temat
Ko?a fototeksturowane Michelin
Matador
#1 Drukuj posta   
Dodany dnia 02-06-2010 16:52



Postów: 1355
Pomógł: 34
Wiek: 52
Skąd: Fulnek/Ostrava
Dołączył: 04.02.10

Konieczne jest przepisanie w pliku .sii w \vehicle\truck\definition tych linii w nast?puj?cy sposób:

fwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/front.pmd"
rwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/rear.pmd"

Credit: Trucker

lh5.ggpht.com/_WKIV8lU_Crs/TAYit7KLhKI/AAAAAAAAA6g/zLoN5sxJoyQ/s720/21766d21e1c6.jpg

lh4.ggpht.com/_WKIV8lU_Crs/TAYiu-3ecqI/AAAAAAAAA6k/vD7MtrssfJw/s720/1c0cf6f6fe04.jpg

Kod widoczny tylko dla użytkowników!






Edytowane przez Matador dnia 20-02-2012 01:49


Do góry  
Pan Reklama
Dodany dnia 03-05-2024 21:57

Postów: +9999
Data rejestracji: 23.01.2010

IP: localhost  
zaba-frog
#2 Drukuj posta   
Dodany dnia 02-06-2010 22:45



Postów: 1
Dołączył: 12.02.10

a gdzie znajduje si? ten plik w jakim folderze



Do góry  
pucio93
#3 Drukuj posta   
Dodany dnia 02-06-2010 23:35



Postów: 28
Skąd: Mys?owice
Dołączył: 13.02.10

ja znalaz?em plik game.sii ale nic nie ma vehicle truck jest vevhicle engine , transmition, wheel. Gdzie cza wpisac to?



Do góry  
Matador
#4 Drukuj posta   
Dodany dnia 03-06-2010 00:35



Postów: 1355
Pomógł: 34
Wiek: 52
Skąd: Fulnek/Ostrava
Dołączył: 04.02.10

Ten plik ma ró?ne nazwy w zale?no?ci od korzystania ci?gnika w folderze "mod".

1. Otwórz folder "mod"
2. Odnajd? mod z tirem np. "man.scs"
3. Otwórz ten plik i przejd? do "man.scs\vehicle\truck\definition"
4. W folderze "definition" jest plik o nazwie np. "man_tgx_a.sii"
5. Przenie? go na pulpit
6. Otwórz go w edytorze tekstów
7. Odnajd? w nim linijki, które musi wygl?da? nast?puj?co:

fwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/front.pmd"
rwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/rear.pmd"

8. Zapisz zmiany i powró? z tego pliku do folderu "definition" (bez kompresii)
9. Zamknij plik "man.scs"

Prosz? wyja?ni? lepiej w j?zyku polskim tych, którzy rozumiej?.






Edytowane przez Matador dnia 03-06-2010 01:25


Do góry  
Valium
#5 Drukuj posta   
Dodany dnia 03-06-2010 01:23



Postów: 453
Pomógł: 17
Wiek: 29
Dołączył: 26.01.10

Ten post został oznaczony jako pomocny!


Je?eli chcesz dok?adne przet?umaczenie to napisz tak:

1. Otwórz folder "mod"
2. Odnajd? mod z tirem np. "man.scs"
3. Otwórz ten plik i przejd? do "man.scs\vehicle\truck\definition"
4. W folderze "definition" jest plik o nazwie np. "man_tgx_a.sii"
5. Przenie? go na pulpit
6. Otwórz go w edytorze tekstów
7. Odnajd? w nim linijki, które wygl?daj? nast?puj?co:

fwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/front.pmd"
rwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/rear.pmd"

8. Zapisz zmiany i powró? z tego pliku do folderu "definition" (bez kompresii)
9. Zamknij plik "man.scs"






Je?eli Ci pomog?em, naci?nij ko?o ratunkowe.
Do góry  
luki1010
#6 Drukuj posta   
Dodany dnia 05-06-2010 00:28



Postów: 15
Wiek: 45
Skąd: TST
Dołączył: 06.02.10

Po dopisaniu tych linijek do MAN_Standart_tgx_6x4_tuning zwiesza gr?, czy ma kto? na to jakis sposób bo ko?a s? ca?kiem fajne



Do góry  
Matador
#7 Drukuj posta   
Dodany dnia 05-06-2010 01:38



Postów: 1355
Pomógł: 34
Wiek: 52
Skąd: Fulnek/Ostrava
Dołączył: 04.02.10

Mo?esz spróbowa? tej mo?liwo?ci:

W folderze \vehicle\wheel jest drugi folder, który mo?e mie? dowoln? nazw?.

Zast?p ten folder folderem z pliku scansam.scs i plik scansam.scs przenie?? z folderu "mod".

Linijki w pliku .sii musz? by? zapisane w taki sam sposób jak w pierwszym przypadku, tj.:

fwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/front.pmd"
rwheel_model: "/vehicle/wheel/scansam/rear.pmd"

Je?li to nie dzia?a robisz co? nie tak, bo mnie dzia?a Wink

Wiem, ?e to wygl?da skomplikowane, zw?aszcza dla normalnych graczy i przepraszam, je?li to nie dzia?a dla wszystkich.






Edytowane przez Matador dnia 05-06-2010 01:52


Do góry  
luki1010
#8 Drukuj posta   
Dodany dnia 05-06-2010 21:58



Postów: 15
Wiek: 45
Skąd: TST
Dołączył: 06.02.10

Wielkie dzi?ki teraz dzia?a.szczerbaty



Do góry  
SCANIA1
#9 Drukuj posta   
Dodany dnia 26-01-2011 02:25



Postów: 20
Dołączył: 23.01.11

fajne ko?a



Do góry  
Przeskocz do forum:

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2010 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Home | Forum | Redakcja | Kontakt

Copyright © 2010 by GermanTruckSimulator.pl
Projekt i wykonanie: WebStudio
Sklep klocki LEGO |  Forum Symulator Farmy LS2011 |  Katalog SEO |  Katalog WWW |  Katalog stron |  Skrypty PHP |  Gry Java | 
Wyspa Gier |  Tanie Kredyty |  Opisy GG |  Koncerty Imprezy Kluby
stat4u