hjuu1 Bo powiem wam wtedy bylem malo aktywny na tym forum wiec moze dlatego Old Ted | Old Ted hjuu1 - pozdro choc Ciebie nie kojarze. | Old Ted Matador cze?? - tak to by?y czasy:) Przej?cie na dx12 wyjdzie nam na dobre - tak s?dz?. | hjuu1 PRzejscie na dx12 moze = sie z przepisaniem silnika graf. co moze dac lepsza garfike + RTX moze | Matador Pozdrawiam hjuu1 :) masz racje, pomine znaki specjalne. Ciekaw jestem zmian w ETS2. Czy uwazacie, ze przejscie z directx11 na 12 bedzie powazna aktualizacja? | hjuu1 Hejka Matador i Old Ted mam nadzieje iz dzien wam dobrze mija :) (Dalej bez polskich znakow) | Matador Cze?? Old Ted :) forum LKW jest wy??czone, wszyscy s? na Facebooku, to tak?e nale?y ju? do przesz?o?ci. Ale to by?y dobre czasy :) | Old Ted Cze?? Matador:) Sentyment pozosta?:) Co sta?o si? z czesk? stron? gdzie by?e? i Ty i min, ja? | Matador Siema Old Ted :) | Old Ted Hejka do tych co tu zagl?daj?:D Dziwne, ?e jeszcze strona dzia?a. Pozdrowienia Matador:) |
W celu zalogowania się prosimy o podanie poprawnego loginu i hasła. Jeżeli nie masz jeszcze konta, możesz je założyć, by to zrobić kliknij tutaj. Jeżeli zapomniałeś hasła, odzyskaj je. Niektóre elementy strony zostaną udostępnione dopiero po zalogowaniu się.


Loguj / Rejestruj
Iveco Moja Czer? Pauza
29 Kwietnia 2024 - 23:05

HOTnews





Zobacz temat
 Drukuj temat
AI Realism MOD 1.0
Mephic
#1 Drukuj posta   
Dodany dnia 26-10-2012 14:59



Postów: 375
Pomógł: 6
Dołączył: 24.01.11

Credits:

SCS Software for vanilla
Ruko81, Lavigne2005 for AI amount
Mephic for realistic Diesel prices, realistic AI speeds

Kod widoczny tylko dla użytkowników!

AI REALISM MOD 1.0

Lista zmian:

1. Wi?cej ci??arówek i samochodów AI na drogach
2. Realistyczne pr?dko?ci ci??arówek i AI na drogach (obliczone nie na bazie ogranicze? pr?dko?ci, lecz faktycznej jazdy samochodów - poniewa? by?em go?ciem ka?dego z krajów znajduj?cych si? w grze, wiem jak i czym ludzie tam je?d?? :) Dlatego nie b?dzie tu kuriozalnych sytuacji, ?e samochód AI w Polsce je?dzi tylko 140 po autostradzie :) S? te? szybsi i takich kilku zapewne podczas woja?y znajdziecie. W pa?stwach gdzie ograniczenia s? rygorystycznie przestrzegane (np. Luxemburg) zadba?em o ich dok?adne odwzorowanie (np. ci??arówka w mie?cie nie jedzie szybciej ni? 40 km/h. Na wi?kszo?ci dróg w pa?stwach europejskich dla aut ci??arowych s? spore limity pr?dko?ci, ale ?eby nie zabi? dynamiki gry, za?o?y?em, ?e na wi?kszo?ci typowych dróg krajowych i wiejskich auta ci??arowe przekraczaj? dopuszczalny dla nich limit o max 10 km/h. )
3. Realistyczne ceny diesla w ka?dym kraju na podstawie aktualnych danych.
4. AI Parking fix

Zapraszam do pobierania.

Prosz? wywali? wszystkie mody mog?ce kolidowa? z tym (dotycz?ce ruchu etc. Mod na naczepy dla AI mo?e zosta?).

Mod mo?na rozpowszechnia?, jednak zawsze podaj?c CREDITS.

Dzi?kuj?.






Edytowane przez Mephic dnia 26-10-2012 14:59
Do góry  
Przeskocz do forum:

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2010 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Home | Forum | Redakcja | Kontakt

Copyright © 2010 by GermanTruckSimulator.pl
Projekt i wykonanie: WebStudio
Sklep klocki LEGO |  Forum Symulator Farmy LS2011 |  Katalog SEO |  Katalog WWW |  Katalog stron |  Skrypty PHP |  Gry Java | 
Wyspa Gier |  Tanie Kredyty |  Opisy GG |  Koncerty Imprezy Kluby
stat4u